Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Bas en Jaimy

14 Juli 2016 | Nederland, Nuenen

Eindelijk!

A.s. zaterdag vertrekken we voor een rondreis door Australië. Het besef is er nog niet helemaal omdat we nog veel voorbereidingen moeten treffen, maar dat mag de pret niet drukken. En het scheelt dat we allebei niet meer hoeven te werken en pas zaterdagavond laat vliegen.

Zaterdagavond vertrekken we op een nachtvlucht om met een tussenstop op Dubai en Perth om onze reis te beginnen in Darwin. We reizen met de tijd mee maar dat neemt niet weg dat we achterlijk lang onderweg zullen zijn.
Na eerst bij te slapen in Darwin zullen we met de auto Kakadu en Litchfield bezoeken en op krokodillen en watervallenjacht gaan. We zullen de auto weer in Darwin terugbrengen om daar per vliegtuig verder te reizen richting de Outback. In Alice Springs laten we de koffers achter om onze backpack te pakken en in een swag onder de sterrenhemel te gaan slapen. Daarna trakteren we onszelf op een "stedentripje" Sydney om vervolgens door te vliegen naar Brisbane. Dan start het laatste deel van onze reis waar we per camper richting Cairns zullen gaan reizen.
We hebben een prachtige reis in het vooruitzicht en zullen jullie lieve lezers op de hoogte houden via dit blog. Hopelijk hebben we onderweg voldoende internetverbinding om ook wat foto's door te sturen!

Veel leesplezier en we zien jullie eind augustus weer!

xXx
Bas&Jaimy

• 14 Juli 2016 - 22:42

Sandra:

Leuk, leuk!!! Heel veel plezier, ik zal een trouwe lezer zijn ;)
    Have fun and be safe!!!
    Xxx Sandra

• 15 Juli 2016 - 16:43

(schoon)mama Monique:

Geniet van deze geweldige reis. En ook wij zullen trouwe lezers zijn. Liefs van ons drietjes en een lebber van Elmo. xxxx

• 15 Juli 2016 - 21:42

Smoon:

Leuk zon blog, maar vooral niet vergeten te genieten en alles te beleven... :0) Heel goede reis, grtz van ons 4tjes!

• 16 Juli 2016 - 13:00

Linda:

Heel veel plezier Bas en Jaimy! Klinkt echt als een geweldig mooie ervaring enjoy

• 16 Juli 2016 - 14:09

Stephanie:

Heel veel plezier! Geniet ontzettend!

• 17 Juli 2016 - 01:11

Anita & Ben Beekwilder:

Hoi Jaimy & Bas, veel plezier en geniet van dat mooie continent. De mensen zijn behulpzaam en relaxed. No Worries!

• 17 Juli 2016 - 16:53

Norma:

Joehoeeeeeeee het avontuur is begonnen. Bijna op de helft van de heenvlucht hihihi positief bekeken.

• 19 Juli 2016 - 00:00

Wilma Van Liempt:

Hallo Bas en Jaimy.
    Wat een geweldige reis gaan jullie maken.Alle goeds voor jullie daar en geniet van al het moois.
    Groetjes Marcel en Wilma