Bye bye Australia! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu Bye bye Australia! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu

Bye bye Australia!

Blijf op de hoogte en volg Bas en Jaimy

15 Augustus 2016 | Australië, Cairns

dan zijn we 4,5 week verder. Ons mega avontuur aan de andere kant van de wereld loopt op zijn einde. Na dat we het helse karwei van koffer inpakken gisteren al hadden gedaan, en dat vanmorgen nog eens hebben gedaan, wilden we eigenlijk gaan fietsen. Maar het regent een beetje dus we besluiten toch met de benenwagen te gaan. Normaal gesproken heb ik nog een heel verslag klaar voor jullie maar we hebben gewoon een perfecte dag gehad nog in cairns, rustig aan, koffie hier, eten daar, slenteren, genieten. Eigenlijk de ideale afsluiter van een onvergetelijke vakantie.
We hebben prachtige natuur gezien, vol crocs en mooie vogels in en rond Darwin, we hebben de outback overleefd (en dat slapend in een swag), hebben een bucketlist dingetje afgestreept door een boottochtje te maken onder de Sydney Harbour bridge en het Opera house, we hebben nog meer bucketlist dingetjes afgestreept door met een camper langs de oostkust van Australie te trekken, op plekken te komen waar het regenwoud aan het reef grenst, door de snorkelen boven het great barrier reef, door te ziplinen door het regenwoud en dat allemaal zonder achterlijk grote, enge en/of giftige spinnen tegen te komen. We hebben beiden onze favoriete hoogtepunten maar eigenlijk als we heel eerlijk zijn was deze hele vakantie een groot hoogtepunt. Wie weet, als we de loterij winnen komen we hier nog eens terug, voor nu zeggen we G’day maties.

• 17 Augustus 2016 - 13:56

(schoon)mama Monique: