Nog 1,5 nachtje slapen - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu Nog 1,5 nachtje slapen - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Bas en Jaimy

31 Augustus 2012 | Nederland, Nuenen

Vandaag hebben we het laatste dagje gewerkt. De koffers staan inmiddels (nog volledig leeg) midden in de woonkamer klaar, de wasmachine moet nog 2 keer draaiden, de wereldstekkers liggen klaar, de vliegtuigstoelen zijn gereserveerd.. Over anderhalf nachtje slapen vertrekken wij naar Amerika.

We zullen beginnen in New York waar we een paar dagen blijven. Daarna gaan we met de auto richting de Canadese grens om daar het watergeweld van de Niagara Falls te gaan bekijken. Vervolgens rijden we naar Washington DC waar we nog een paar dagen kunnen vertoeven.
Het vliegtuig brengt ons naar Denver, vanwaar we door de Rocky Mountains en Yellowstone NP naar Salt Lake City gaan. Van daaruit gaan we Bryce Canyon en de Grand Canyon bezoeken. Dan gaan we een gokje wagen en een glaasje drinken in Las Vegas. Onze reis zal ons door Death Valley en Yosemite (waar veel muisjes wonen) brengen naar ons laatste avontuur in San Fransisco. Vanuit daar zullen we weer terug gaan naar huis.

Onze reis begint zondagochtend verschrikkelijk vroeg wanneer onze (schoon)ouders ons (incl. ochtendhumeurtjes) afzetten in Brussel. Hopelijk kunnen we een uur of 8 later (zonder problemen bij de douane) gaan genieten van de skyline van NEW YORK CITY! Het eerst volgende bericht zal dan ook vanuit daar komen.

Tot in oktober of tot volgs :)
xXx

• 01 September 2012 - 17:23

Sandra:

Heel veel plezier!!! Dat de reis maar goed mag verlopen :)
    xxx San

• 02 September 2012 - 14:22

Kim:

kei veel plezier saampjes.... xxx kim en arno

• 03 September 2012 - 18:25

Tanja:

Hey luitjes!

Zijn jullie goed aangekomen?

Maak er een geweldige vakantie van met z'n tweetjes!

xxx Tanja, Muppet & Yogi

• 04 September 2012 - 11:19

Stephanie:

En lekker aan het genieten? Hele fijne vakantie!!!

xxx Steph

• 04 September 2012 - 11:22

Hump:

Hey have fun in the States.....

enne wel recente up-dates graag ;-)

• 04 September 2012 - 14:02

Kim:

hey hey, de eerste twee dagen zitten er al weer bijna op. ik mis me ochtend smsjes en aanhang. hopelijk hebben jullie het enorm na jullie zin, nog 23 dagen. kijken jullie wel uit met die virus er zijn al twee mensen overleden... dus geen eekhoorntjes aaien he.. veel plezier dikke xxx fam van daal en arno

• 04 September 2012 - 19:34

Jet:

Hey Jaimy en Bas,

Vanuit Nuenen wensen wij jullie 'n geweldige tijd toe in the States! Geniet er maar lekker van maar kijk wel uit voor die hertmuizen in Yosemitepark!

Heel veel groetjes,

de Snoeijkes

• 06 September 2012 - 12:31

De Kade:

Ha baske hoe is het ermee ben je al verdwaald in de hamburgers van de mc
    je kist staat al aardig vol met koffie we nemen gewoon nog steed koffie voor je mee zal wel koud zijn als je terug bent.
    veel plezier in dat grote land en we zullen vast genoeg werk inplannen voor na je vakantie
    groeten theo en de rest