There's no place like Home Sweet Home - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu There's no place like Home Sweet Home - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Bas en Jaimy - WaarBenJij.nu

There's no place like Home Sweet Home

Blijf op de hoogte en volg Bas en Jaimy

28 September 2012 | Nederland, Nuenen

En het allerlaatste berichtje volgt alweer uit het koude natte Nederland. Wat een omschakeling...

In San Francisco zijn we rond de klok van 5 uur in de morgen opgestaan om om 6 uur klaar te staan voor de shuttle bus (die overigens 20 minuten te laat was). De shuttle heeft ons naar het vliegveld gebracht waar de lange reis richting Nederland kon beginnen. We werden door een Nederlands sprekende Surinaamse ingecheckt en hebben nog een heerlijk Amerikaans ontbijtje genuttigd bij de gate.
Na 4,5 uur vliegen aangekomen in Atlanta waar we een overstap moesten maken. We zijn op ons dooie gemakkie naar de gate gewandeld waar ze al aan het boarden waren en het vliegtuig al bijna vol was, beetje raar aangezien we nog meer dan een uur hadden maar goed, kan maar snel gaan. En toen de 8 uur durende vlucht naar Europa. Omringt door Fransen (serieus, ik kan geen fransman meer zien), volgepropt met eten en drinken en ongeveer 3 films later kwamen we aan in het koude en regenachtige Brussel. Bijna thuis. De mama en broer van Jaimy hebben voor de het vervoer vanaf de luchthaven gezorgd en tegen het middaguur waren we dan eindelijk weer in ons eigen vertrouwde huisje, wat overspoelt was met bloemen en slingers (dank!!). We hebben de hele dag onszelf bezig gehouden om er maar voor te zorgen dat we niet in slaap zouden vallen. Dit hebben we tot 8 uur 's avonds volgehouden om daarna EINDELIJK in ons eigen bedje, met elk kwartier de luidruchtige klok van onze buren op de achtergrond, in een hele diepe slaap te vallen.

En dan zijn we ineens een maand verder. De zomer is volgens mij echt voorbij hier in Nederland en ik kan de zomerkleren nu gaan wassen en dan maar weer opbergen.
We hebben nog een weekendje samen en dan mogen we weer een heel jaar gaan werken joepie! Wij hebben in ieder geval een super gave vakantie gehad waar we dat jaartje wel op kunnen teren. We hebben echt een topvakantie gehad en we kunnen iedereen aanraden ook eens een reisje richting "the land of the free" te maken.

Iedereen heel erg bedankt voor het lezen en meeleven van en met onze reis. Heel erg leuk om jullie reacties te horen, de smsjes onderweg te krijgen en uiteraard jullie mailtjes.

Wie weet kunnen we deze pagina in de toekomst nog eens gebruiken maar dan voor een andere reis;)

• 28 September 2012 - 12:11

Sandra:

Moet er bijna van huilen ;)
    Welkom thuis!!!!
    xxx

• 28 September 2012 - 12:35

Humphrey:

Hey,

Welkom terug!!
    Ik zal een dag inplannen om in Venlo te "werken" en jouw enthousiaste verhalen aan te horen
    Daarna maken we meteen een afspraak zodat je mun auto kan poetsen met jullie mcguire poetsspullen